دیدمت صبح و پشیمان شدم از توبه شب بعلیٍ بعلیٍ بعلیٍ بعلیٍ... ولی چاره ای نیست بایدرفت و در فصل انقراض هوا نبودنت را نفس کشید.xa0...
بی تو ...مهتاب کجا؟ کوچه کجا ؟ شعر کجا ؟ بی تو. ... از باقی این عمر گذشتم.xa0...