دل نوشته های تنهایی من

متن مرتبط با «بی تو نمیتونم» در سایت دل نوشته های تنهایی من نوشته شده است

توبه

  • نیلوبلاگ

    دیدمت صبح و پشیمان شدم از توبه شب بعلیٍ بعلیٍ بعلیٍ بعلیٍ... ولی چاره ای نیست بایدرفت و در فصل انقراض هوا نبودنت را نفس کشید.xa0...

    ادامه مطلب
  • بی تو

  • نیلوبلاگ

    بی تو ...مهتاب کجا؟ کوچه کجا ؟ شعر کجا ؟ بی تو. ... از باقی این عمر گذشتم.xa0...

    ادامه مطلب